Najnowsze Wpisy

nie mam juz dola.. Komentarze (1)
27. września 2003 11:35:00
linkologia.pl spis.pl

Nadal kocham chlopaka "stara milosc"... Ale wiecie co? Uswiadomilam sobie ze... Po 1 on ma dziewczyne, i nie bede wlazic z buciorami w jego zycie, bo niechcialabym zeby ktos wpierdalal sie w moj zwiazek. Po 2 po co mam sobie robic nadzieje jak on ja kocha? Ale teraz kiedy sobie to uswiadomilam czuje sie o wiele lwpiej. Nie mam juz dolow i nie siedze wieczorem i slucham wolnych piosenek. Teraz caly czas sie smieje, i niektorzy znajomi sie dziwia dlaczego jestem taka wesola. Papatki

kar : :

mam dola... Komentarze (0)
31. sierpnia 2003 18:53:00
linkologia.pl spis.pl

Znowu mam dola. Zakochalam sie w starej milosci... kocham go jak nigdy(i nikogo nie kochalam). Za kilka - kilkanascie dni ma sie wszystko wyjasnic. Nie moge sie doczekac. W koncu sie dowiem czy mam nadal robic sobie nadzieje czy mam dac se spokoj. Oby to szybko minelo...

kar : :

stara milosc nie.rdzewieje... Komentarze (0)
29. sierpnia 2003 19:59:00
linkologia.pl spis.pl

To prawda. Bylam u kumpla we wtorek na 18nastce, i byla tam moja stara milosc. Kiedy na go zobaczylam,jak zaczelam z nim gadac i sie wyglupiac stare uczucie powrocilo. Wszyscy inni odeszli w nie pamiec (widac bylo to tylko zauroczenie). Dowiedzialam sie nie oficjalnie  ze ja tez mu sie podobam, ale jak to okreslil moj kumpel"jestes zbyt kolezenska i nie widziasz jak ktos do ciebie zarywa". Prawda. Kiedys sie z nim calowalam, ale chodzilismy razem. Mam nadzieje ze teraz bedzie inaczej. Papatki  P.S. Imprezka byla ZAJEBISTA!!!

kar : :

zajebiscie!!! Komentarze (0)
25. sierpnia 2003 14:20:00
linkologia.pl spis.pl

Wczoraj bylam na grillu i bylo zajebiscie. Ale od poczatku. Grilla robilismy na dzialce u mojego kumpla. Na poczatku wypilam pol szklanki wodki z napojem, a nast lecialy browary. O jejka, nigdy nie bylam az tak pijana!!!Potanczylam troche i sie powyglupialam. Ok 24 poszlam z kolezanka i dwoma kumplami odprowadzic nasza kolerzanke. Kumpel musial mnie prowadzic bo caly czas zaliczalam glebe. Gdy juz nie mogl tak ze mna to wzial mnie na rece. Pozniej na dzialce wstyd powiedziec wymiotowalam... Dzisiaj rano gdy wstalam zobaczylam moje ciuchy. Bluzka i spodnie cale brudne od trawy piasku i czegos tam jeszcze, no i zapach...same piwo... Dzisiaj mam pelno siniakow, obdartwej skory i kolano mnie tak boli ze nie moge jego zginac do konca. Dobra koncze. PS Jeszcze jutro ide na 18nastke mojego kumpla : ) Papatki

kar : :

konec wakacji.... Komentarze (1)
23. sierpnia 2003 15:38:00
linkologia.pl spis.pl

No wlasnie. Koniec wakacji. Musze to wykorzystac. Dzisiaj jade na koncert Kasi Kowalsiej(nie slucham jej ale pobawic sie mozna), jutro wieczorem na grilla ze znajomymi na dzialke, a we wtorek na 18nastke do kumpla. Wreszcie!!! Nie dosc ze go zobacze (nie widzialam go 3 miesiace) to wypije i zapomne o wszystkim. Wczoraj bylo nawet fajnie. Siedzialam w klubie ze znajomymi i mielismy mala bibke i browce za darmo. Ja nie moge, juz za tydzien do szkoly...Dobra koncze. Papatki!!!

kar : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

pyjter | kamill | basia12 | mmadziaa | lena | Mailing